SABEMOS ONDE QUEREMOS IR

Bases democráticas para unha nova Galiza

Vídeo presentación das Bases Democráticas para unha nova Galiza.

Estamos nun momento histórico de especial relevancia política e no que moitas cousas poden mudar se facemos forza como persoas, como pobo. O modelo de Estado, o tipo de sociedade en que queremos vivir, o futuro do noso país e das nosas vidas están hoxe en discusión, a debate.

As Bases Democráticas para unha Nova Galiza son unha proposta do BNG pensada para o contraste e o debate social con todos os axentes políticos, sociais e económicos do país.

A Galiza que queremos é necesario definila colectivamente, desde a suma de ideas e a unidade de vontades para construír un país mellor.

Con elas queremos propoñer á sociedade galega un novo horizonte para o noso país.

Os nosos impostos pagámolos a Madrid. En Madrid -polo chamado “efecto sede”- tributan directamente algunhas das grandes empresas que operan na Galiza. E é o Goberno de España quen decide canto nos devolve -vía orzamentos e transferencias- daquilo que nós pagamos. Nese proceso perdemos por volta de 3.000 millóns de euros cada ano.

Queremos poñer os recursos do país ao servizo da creación de riqueza e de emprego, poder combater a precariedade e facer que a xente nova que tivo que marcha poida volver da emigración, parar o declive demográfico, poñer en marcha un país que devolva seguridade e confianza ás persoas e lles ofreza oportunidades para saír adiante e desenvolver as súas vidas.

Bases democráticas para unha nova Galiza